Polityka zwrotów i reklamacji

BUDINSTEL nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej.

Udzielenie gwarancji przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela nie pozbawia Klienta prawa do dochodzenia wobec BUDINSTEL roszczeń z tytułu rękojmi lub z tytułu niezgodności towaru z umową.

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

Niezgodność towaru z umową to tryb odpowiedzialności sprzedawcy regulowany przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego, przysługujący Klientom będącym osobą fizyczną, dokonującym zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji w BUDINSTEL. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

RĘKOJMIA ZA WADY

Rękojmia za wady to tryb odpowiedzialności sprzedawcy uregulowany w ustawie z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny. Z tego trybu mogą skorzystać Klienci, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.

W celu ułatwienia Państwu procedury reklamacyjnej niezależnie od powodu reklamacji, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@budinstel.pl

WAŻNE: Odbierając przesyłkę z zamówieniem, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania sugerujemy rozpakowanie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy towar jest nieuszkodzony oraz kompletny. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności przesyłki sugerujemy sporządzenie, w obecności kuriera protokołu szkody, co może ułatwić ustalenie przyczyny uszkodzenia towaru lub niekompletności dostawy.

Budinstel
ul. Głęboka 11
37-200 Przeworsk
e-mail: sklep@budinstel.pl
Godziny pracy działu reklamacji: pn-pt 8.00-16.00

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zwroty towaru zarówno konsumentów jak i przedsiębiorców przyjmujemy do 14 dni od dnia wydania towaru klientowi. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Wszelkie zwroty wraz z pisemny oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i zwracanym towarem wysłanym na własny koszt prosimy adresować na:

Budinstel
Ul. Głęboka 11
37-200 Przeworsk
„Zwrot”

WAŻNE: W przypadku dokonania zwrotu towaru na koszt Klienta, BUDINSTEL nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Formularz zwrotu towaru można pobrać poniżej:

Pobierz PDF  |  Pobierz DOCX

Twój koszyk jest pusty.
Obecnie nie ma recenzji produktów